Ont ont ont.

2013-12-06 @ 17:10:09
En skadad dansare har vi här inför helgens uppvisningar/avslutningar. Så himla tråkigt och jobbigt! Det är vänsterfoten som spökar.. Tror dock det bara är en överbelastning i foten, men kan inte gå upp på tå för de gör för ont.. Var till hälsocentralen igår och kollade, men ska in på röntgen nästa vecka och sen får vi se vad som händer.. Kanske en spricka men jag hoppas på bara en lite överansträngd fot, snälla!
 
Jag har ändå dansat lite grann nu i veckan, just för att det är uppvisningar i helgen. Först i måndags hade jag jazz/show där vi bara repeterade massa och det gick fint. Sen tävlingsdiscon där jag började känna av foten också, men dansade ändå fast tog det lite lugnare. Så rolig koreografi ju! Pardansen i tisdags stod jag över, dansade typ 15min men sen kände jag att jag var tvungen att vila foten. I onsdags gällde latinon där jag tog de lugnt, värst är jiven med min fot nu, men det går nog. Fantasyn efteråt där vi körde party-dansen först och den sitter väl typ.. Sen jazzen men den blir jag inte med på då jag inte kan göra vissa steg pga foten just nu. Tråkigt ju! Och igår var det disco först, var med några gånger bara och när vi gick igenom dansen noggrant. Sist fantasy igen där de mest dansade jazzen men i slutet körde vi party-dansen. Najs! Och ikväll här så hoppade jag över pardansen för att vila foten till imorgon..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback