Anmäld!

2013-07-23 @ 22:39:21
Efter mycket velande så är jag nu anmäld till höstens danskurser. Det har varit mycket kring om jag verkligen vill dansa eller inte, och hur mycket jag ska våga mig på så det inte blir som det blev i våras.. Har även pratat med Irina lite grann och jag ska testa mig fram i höst.. så får vi se vart det slutar..
 
Dessa kurser är jag anmäld till...
Tävlingsdisco
Standard pardans
Latino forts/övade
Show (fantasy) avanc
Latin pardans
Jazz/show övade
 
Dessa kurser blev det + zumban. Jag vet faktiskt inte hur det blir, vilka jag vill gå osv... Det visar sig efter första veckan. Hur grupperna är, vad som dansas och ja, hur allt är.. Zumban är den enda jag är säker på, och sen får vi se om det blir flera gånger i veckan också. :)
 
i vintras på ackes...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback