Listigt.

2013-06-05 @ 13:07:12
Kikade in på Bonnies blogg och blev påmind om att göra denna lista som jag har haft legat i utkastet ett tag nu, men nu kommer den ut... :)
 
10 saker jag tycker om:
Att dansa.
Att kramas.
Mina vänner.
Att få och ge komplimanger.
Solen.
Pricka av på listor.
Fika.
Att uppträda.
Tv-serier.
Choklad.
 
9 saker jag tycker mindre om:
Brist på pengar.
Att jag tappat kontakten med vänner som betytt så mycket för mig.
Att jag ska vara så feg ibland.
Att jag ger upp för lätt.
Prestationsångest.
Saknad.
Tiden.
Oärliga människor.
Getingar.
 
8 bloggar jag läser:
Sanna Nielsen.
Egoina.
Annika Sjöö.
Och massa dansvänners/vänners bloggar..
 
7 saker jag vill göra i framtiden:
Medverka i musikal.
Jobba på resebyrå.
Roadtripa i USA.
Uppleva/upptäcka städer i Europa.
Utbilda mig till personlig tränare.
Få mitt drömjobb.
Må bra.
 
6 saker jag är rädd för:
Att misslyckas.
Förlora någon.
Att jag en dag inte kan dansa mer..
Att jag aldrig kommer att bli någon.
Ensamhet.
Getingar.
 
5 platser jag tycker om att vara på:
Hemma.
Ackes.
Stockholm.
Gävle teater.
Mitt rum.
 
4 ord som beskriver mig:
Energisk.
Envis.
Perfektionist.
Glad.
 
3 saker jag ser fram emot:
Dansfilmskvällen med fantasy ikväll..
Turkiet i sommar.
Öhm, vet inte...
 
2 bra filmer:
Shall we dance.
Pretty Woman.
 
1 bra låt:
We Got The Power - Loreen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback