Igår och idag.

2013-11-19 @ 22:35:02
Igår så var jag in till Ackes och fritränade innan mina lektioner. Två timmar blev det, nötte program i chacha, jive och vals inför helgen. Jobbigt att dansa i klackskor ju men det måste gå, det kommer gå.. Irina och Vahidin dök upp sen också så pratade lite med dem. For iväg en sväng till donken och sen hängde jag i foajén i väntan på lektion. Först ut var jazz/show där vi bara dansade massa direkt, fick de sista åttorna och nu är dansen klar. Bara repetition som gäller nu.. Sen väntade tävlingsdisco där vi hade en kort uppvärmning och sen dansade vi direkt.. Gick igenom helheten med all dans, vi ska dansa i 2.47min. DISCO! Vi kommer dööö.. Men vi fixade placeringar och så, dock saknas det lite steg mellan danserna men det får vi nästa vecka. Vi hängde i foajén en stund sen innan vi drog hemåt...
 
Och ikväll här så var det pardans som gällde, men jag var in och fritränade två timmar innan. Jobbigt men det går framåt med klackskorna nu, heja. Sen blev det nybörjargruppen där vi körde vals, quickstep, chacha och jive. Och sen vanliga gruppen där vi körde quickstep, slowfox och vals. Fint! Hängde sen kvar en stund innan jag och Natalie åkte hemåt..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback