Sex dagar kvar!

2013-10-27 @ 21:36:44
 
För ungefär 1,5vecka sen så beställde jag hem lite tyger och fransar. Planen var att göra en egen discotopp!!! Lånade en symaskin av min kusin och satt nere i köket och kämpade en helg.. Hade inte rört en symaskin på typ 10år och hade ingen koll på hur den fungerade, men jag hade fått manualen med mig så den läste jag och fick ihop det tillslut. Flera gånger frågade jag mig själv vad jag hade gett mig in på, herregud alltså. Men jag fixade det sista på toppen här idag och nu är den klar. Jag är otroligt nöjd med den!!! Första gången jag gör ett klädesplagg och i stretchtyg också, herregud!
 
Nu längtar jag till på lördag för då är det dags för tääävling!! :D
 
tagen med iphonen... ska fixa bättre bild i helgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback