Julafton är över för denna gång.

2014-12-25 @ 16:38:48
Vi vaknade runt nio-tiden som vanligt. Fixade oss, packade ihop alla grejer och åt lite frukost också. Julskinkssmörgås! In med julklapparna i bilen och det var raka vägen till kungsgården, till farmor och faster Yvonne. Där var vi dem vi brukar vara, så det var mysigt! Det blev massa mat ganska direkt, blev mätt ja, och lite fika och glass efter det. Utdelning av julklappar blev det också, wiie! Jag blev jättenöjd med mitt. :) Satt där och bara hängde en stund innan vi åkte hemåt strax innan tre-tiden..
 
 
Efter att vi lämnat av pappa hemma hos han och hämtat våra väskor så åkte vi över till mormor. Kalle Anka som gällde då. Tradition! Efter de så kom mamma också, så vi hjälpte henne in med alla kassar, haha. Sen blev det massa mat igen, herregud så mätt jag blev, men sååå gott! Efter ett tag så blev det även julklappsutdelning här. Jag fick sååå mycket och jag är så himla nöjd! :D Sedan fikade vi framför Tomten är far till alla barnen. Finfint! Runt tio-tiden typ så åkte vi hemåt för kvällen...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback