Julfest på Ackes.

2014-12-16 @ 18:39:00
I söndags var det julfest för alla tävlingsdansare på Ackes. Jag och Natalie åkte in en timme innan och hjälpte till och fixade lite.. Vid 17-tiden så ramlade folk in, och det blev tillslut två långbord med massa gottigotta. Vi var nog runt 45-50 personer där, roligt ju! Vi började med att fika massa, gött! Och sen började lekarna.. Först hela havet stormar och sen blev det stafett-grenar med tre lag. Jag var inte med, men jag hade roligt ändå att se alla, haha. Mot slutet så dansade vi även lite bump och sen sprang tiden iväg och klockan blev åtta och folket drog sig hemåt.. Jag åkte hemåt med Natalie och hennes mamma. Fin kväll ju!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback