Let it go

2014-12-12 @ 15:42:00
Då var dansterminen över för denna gång på Ackes dansskola. Det känns faktiskt skönt för det har varit så otroligt mycket hela terminen eller i alla fall mot slutet nu. Helt slut i kroppen ju! Men det har ju varit roligt också. Jag har ju dansat som mest för Irina, som vanligt. Tävlingsdisco, zumba x2, disco, fantasy och pardans x2. Och det blev även två kurser för Ida. Feminin vibe/house och disco/jumps&turns. Roligt! Den här terminen så fick jag en egen grupp i zumba på söndagar, så den blev min nu. Så himla roligt och lärorikt ju! Och jag har även hjälpt till så mycket jag har kunnat på dansskolan, det känns bra!
 
Det har bara varit uppvisningarna på Folkets hus och Parken denna termin, men det har varit roligt det med. Tre föreställningar i Sandviken och en stor i Gävle. Så roligt att visa upp vad man har lärt sig och så. Och några tävlingar har jag hunnit med också. Fyra stycken bara. Pardans, extra i disco och två regions disco/hiphop. Och samlade på mig 10 medaljer och 2 pokaler, fint ändå!
 
 
Tusen tack alla för en fin termin! Får se hur nästa termin blir, spännande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback