Personalmiddag.

2014-12-09 @ 20:52:00
Efter avslutningen i söndags så åkte ju jag, Madde och Natalie till Ackes. Vi hann inte hem emellan för vi skulle ut och äta vid 18 i Gävle, så då åkte vi till Ackes och hängde där istället. Pernilla hann komma också.. Vi bara satt där och pratade och var väldigt trötta, haha. Strax innan sex så begav vi oss upp till söder och till Lilla Saigon där vi skulle äta för kvällen. Först på plats som vanligt, Hanna kom strax därefter och även Kristin. Sen ramlade Irina, Vahidin och Ida in också. Trevligt värre! Körde på buffén allihopa, så det blev ris och friterad kyckling för min del och glass till efterrätt. Satt där och pratade massor och hade de väldigt trevligt och mysigt. Strax efter nio-tiden så lämnade vi restaurangen och stod utanför och pratade lite.. Hejdå och kramkalas sen. Och jag, Madde och Natalie gick tillbaks hela vägen till bilen och åkte hemåt. Tack alla, åh vad jag tycker om er! Ackesfamiljen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback