Uppvisningarna är avklarade.

2014-12-09 @ 20:09:00
I lördags var det uppvisningar på Folkets hus i Sandviken. Nytt för denna termin var att det var tre föreställningar istället för två då det är så mycket barn som dansar. Syster skjutsade dit mig lagom till genrepet började vid halv tio. Körde igenom disco avanc och sedan även tävlingsdiscon och fantasyn som var med från Gävle. Härligt! Vid 11.30 var första föreställningen, dock bara med barnkurser och vi i fantasyn som dansade tre danser. All about that bass, Limbo och Ariana Grande. Det var otroligt roligt och det gick väll bra! Sen blev det en liten vila på 30 minuter ungefär innan den andra föreställningen började vid 13. Öppnade med disco avanc och det gick väll skapligt, sjukt trångt i alla fall. Sen hade jag tävlingsdisco och två danser med fantasyn. Det gick bra, helt slut efteråt i alla fall. Men då var det bara att tagga om och köra den tredje föreställningen vid 15. Dock bara disco avanc och tävlingsdiscon denna gång. Gick helt okej och efteråt var jag helt slut i kroppen. Herregud! Men jag var galet nöjd efter dagen också, det kändes fint! Bytte sen om och packade ihop allt, pratade med Irina och lite folk innan mamma hämtade mig..
 
 
I söndags så var det uppvisning på Parken i Gävle. Mamma skjutsade mig till Natalie och jag åkte in med dem. Så sjukt mycket packning med oss, haha. Kom dit runt halv tio typ, och hjälpte till lite innan genrepet började vid 10. Så dansade igenom alla danser typ och det gick väll skapligt. Tävlingsdiscon var lite kaos då det var tre som inte kunna komma, haha. Efter alla danser så var det bara att äta lite, plocka ordning bland alla grejer och bara vila inför uppvisningen liksom. Den började vid 12 och det var åtta danser som gällde för mig denna gång. Vi öppnade med tävlingsdiscon, och sen rullade det på.. Fantasy, disco, fantasy, latin pardans, house, standard pardans och sist feminin vibe. Alla danserna gick bra i överlag, visst blev det lite småfel här och där, men jag var nöjd ändå. Så himla roligt ju! Plockade ihop alla grejerna sen, hjälpte till att städa ihop allt och pratade lite med Irina och resten av folket där. Sen åkte jag med Madde, Natalie och Ida in till Ackes...
 
bild från gd.se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback