Gårdagen var ingen höjdare.

2014-02-04 @ 15:03:05
Kom till Ackes runt fyra, pratade lite med Irina och sen fick jag sällskap av Natalie, Ebba och Therese. Fint! Jazz/showen började vid halv sex. Massa repetition av dansen och fick en del nya steg.. Det blir nog bra! Sen blev det tävlingsdisco där jag var astrött redan i början så det gick inte så värst bra denna gång heller. Repetition av dansen och massa svåra nya steg, herregud! Och körde inge program heller.. Efter lektionen så gick jag och Irina igenom stegen i jazz/showen som jag har missat två söndagar. Lite jobbigt var det men tror jag fick lite bättre koll på stegen nu i alla fall. Tack Irina! For in på tävlingshiphopen sen, kollade på freestyle-uppvärmningen. Gick igenom dansen sen som har blivit en par, och vi la på lite nya steg. Sist bygga program som gick sådär.. Som sagt, måndagar är ingen höjdardansdag! Efteråt så stod vi ett gäng och pratade innan vi alla lämnade stället.
 
Skulle få skjuts hem av Hannah tillsammans med Natalie, Therese och Sanna. Det var en resa vi sent kommer glömma, haha. Vi satte oss i bilen nog runt 21.20 och jag klev innanför dörren här hemma vid 23. Precis när vi kom ut från Gävle så hörde vi nå konstigt från bilen, nån grej framtill som lossnat så vi körde av vid första avfarten och hamnade i sätra. Försökte fixa det men åkte till en mack för att få hjälp och sen började vi resan hemåt igen. Det gick bra ända till att vi var bara några meter ifrån Välkommen till Sandviken-skylten, då hörde vi skrapljudet igen och var tvungen att köra in på sidan. Där stod vi med bilen på motorvägen, varningsblinkers på, kolsvart ute och fem tjejer som inte visste alls vad vi skulle göra.. Efter en stund så stannade i alla fall en bil, tackolov, en mycket snäll och hjälpsam man ju. Sen efter det så kunde vi åka vidare hemåt och vi alla kom hem till sig.. Galen resa!
 
Bilder tagna av Therese och snodd från Hannahs blogg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback