Mera dans.

2014-02-15 @ 14:52:48
Lite mer dans har jag hunnit med i veckan som jag inte hunnit blogga om då datorn inte varit på.. I tisdags var det pardans som gällde, första standard-lektionen för mig denna termin. Och jag gillar inte de danserna, fy.. Och i onsdags var det zumba först och sen fantasy där vi bara repeterade limbo-dansen, så sjukt rolig ju! Och i torsdags var det först disco där vi körde parkoreografin och repeterade mest. Zumba direkt efter där jag fick hoppa in och köra några danser, roligt! Och sist var det jazz där vi repeterade båda danserna vi har och la på lite nytt på miss li-dansen. Finfint ju! Och sen gick jag och Irina igenom mitt discoprogram lite grann, och ja, det var bara att åka hem och ändra en del.. Ska visa det nya på måndag, suck! Fick lite nya zumbalåtar också, och lite mer prat innan vi lämnade stället.. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback