Gävle.

2014-01-11 @ 23:04:07
Jag tog halv elva-bussen in till Gävle idag, träffade Natalie på bussen och vi drog till Ackes. Träffade Helena där, så vi satt där en stund och pratade innan jag och Helena lämnade stället. En sväng förbi donken för att köpa med oss mat.. Sen hem till henne där vi åt massa och det blev lite fika också. Och bara pratade massa, najs! Vid 14-tiden så sa vi hejdå och jag tog mig till Ackes där jag hängde med Natalie och väntade.. Disco-workshop med Alexander Larsson vid 15, en två-timmars igen, men jag var inte med utan kollade bara.. Vilar foten från disco så gott det går innan terminen börjar. Memorerade koreografin och lärde mig lite nya övningar och grejer ändå av att bara kolla.. Inspiration, oh yes! Pratade lite med Irina och Vahidin innan jag drog till bussen och mamma hämtade mig på resecentrum vid 18..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback