Min lördag!

2014-01-25 @ 20:13:54
En vecka har sprungit förbi, och datorn har inte varit på alls, så skönt! Det har varit lite mycket i veckan men ändå inte.. Kollat på massor av Vänner-avsnitt, jobbat lite och dansat en hel del, som jag ska blogga om senare.. Så mycket mer har väl inte hänt i veckan..
 
Idag har jag bara flängt runt massa.. Jag och syster var till Hemmakväll i förmiddags då det var 50% på alla köpfilmer, himla najs ju! Sen hämtade mamma oss och vi åkte in till Valbo, kollade på Kevin Walker och lite butiker också. Vidare till mormor för en fika sen.. Och det blev ica en sväng innan vi åkte hem.. Satte igång Vänner direkt, Irina ringde också och sen blev det en sväng till Hemmakväll igen med mamma.. Snart blir det tacos med mamma och sen mera Vänner typ.. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback