Trevligheter i veckan.

2014-03-01 @ 15:24:44
- Gävle & Valbo med Sofia i tisdags.
S hämtade upp mig vid 10 på förmiddagen och vi åkte till Gävle först. Kikade runt där lite överallt och runt halv ett så åkte vi vidare till Valbo köpis. Där vi pratade lite med syster på hennes jobb, kikade runt i butiker och det blev även en lunch på IKEA. Mumsigt! En trevlig dag med kusinvitamin!
 
 
- Fikade med Helena i onsdags.
Åkte in till Gävle och mötte upp H vid 13-tiden och det blev en fikaJava. Satt där ett bra tag och bara pratade massa, himla trevligt! Det blev även en sväng på stan också innan vi tog oss mot Ackes.. En fiin dag!
 
 
- Tacos och Let's Dance med Josefine i fredags.
På kvällen så åkte jag in till Gävle igen. J hämtade mig upp mig och vi drog till ica och köpte lite gottigotta. Hem till henne och fixade i ordning maten. Det blev tacos framför premiären av Let's Dance. Så himla bra ju! Och  vi blev väldigt mätta, haha. Sen pratade vi massa och speciellt om lite dansplaner. Fint! Fick skjuts in till bussen sen, tack! En urmysig kväll ju!
 
josefines bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback