Danstävling i Västerås 23/11

2014-11-24 @ 13:47:00
Denna dag var det extratävling i disco silverklass i Västerås. Det var bara jag och Emma från Ackes som åkte på den.. Då Emma o hennes familj åkte från Sthlm så fick jag ta mig dit själv.. Så det blev tåg/buss till Västerås för mig och sedan ta mig från stationen till hallen också, haha. Kom dit i alla fall lagom till tävlingen började vid 10. Först var disco par ut och en timme senare var det dags för singel. Jag dansade sista ronden då det var direktfinal. Väldigt nervös och det gick verkligen skit. Tappade bort mig hela tiden och det slutade med en sista placering. Sämsta tävlingen ever! Packade ihop allt och drog därifrån strax efter halv ett typ.. Kikade stan lite innan jag hoppade på bussen hemåt, bytte till tåg i Uppsala och sen hem till Gävle och danslektion på Ackes. Fint!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback