Anmäld.

2015-07-16 @ 01:00:00
Yes, då var man anmäld till höstens danskurser. Förra terminen velade jag in i det sista, och lovade mig själv att inte göra samma sak nu. Men fasen vad svårt att bestämma nåt, allt jag vill gå krockar ju den här terminen... Så jag kryssade i det som lockade mest och vill jag något annat efter första veckan så får jag ändra då.
 
Dessa kurser blev det...
Ragga forts/övade
Tävlingsdisco
Standard pardans
Jazz/show avanc
Street övade/avanc
Latin pardans
 
Så här lite var det länge sen jag anmälde mig till. Så får se om det läggs till nån kurs sen.. Sen har ju jag min zumba också, denna termin två gånger i veckan. Det blir nog najs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback