Bästa Ackes.

2015-05-14 @ 15:24:00
Igår tog jag bussen in till Gävle och var där runt kvart över sex typ. Skrev med Kristin som var påväg in också. Jag tog mig till Lilla Saigon där vi skulle ha vår personalmiddag, först på plats såklart. Vid 18.30 var det bestämt, och det var Kristin som kom då och vi gick in och satte oss vid bordet. Sen dök Pernilla och Isabella upp, och sen till vår förvåning så kom Irina och Vahidin, haha. Och sen kom Madde, Natalie, Josefine och sist Ida. Trevligt! Alla beställde dricka och vi dök in på buffén. Friterad kyckling och ris, mums! Sedan satt vi och pratade om lite allt möjligt, mycket trevligt faktiskt. Jag skrattade så mycket så jag grät en gång, alltså säger bara Irina alltså. Jösses, underbarare människa får man leta efter, haha. Det var en jättemysig middag ju.. Alla körde på efterrätt också, mums! Strax efter 22-tiden så lämnade vi stället, då de stängde då. Pratade lite till utanför, tackade för allt och kramkalas. Jag åkte hemåt med Madde, Natalie och Josefine. Himla härlig kväll! Ackes-familjen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback