Danskväll 2/5.

2015-05-03 @ 12:54:00
Blev avsläppt på Ackes efter tävlingen igår... Så var la där runt halv två-tiden redan, pratade lite med Kristin när hennes dansklasser var slut och sen åt jag lite i väntan på lektion. Vid 15 så hade vi en extra pardanslektion inför teatern. Gick igenom latin mixen (samba, rumba, jive) och även waterloo-jiven. Det gick bra, och efter två timmar slutade vi.. Bytte om och hjälpte till och plockade ordning inför danskvällen som började vid 18. Finfint! Folk ramlade in och jag pratade en del med Stefan och buggade några gånger. Pratade även lite snabbt med Irina när hon inte var upptagen.. Men jag drog hem med halv nio-bussen för då hade jag tröttnat så, och jag var så trött efter dagen..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback