My heart is a dancer beating like a disco drum.

2015-05-31 @ 20:37:00

Då var denna danstermin över på Ackes dansskola. Skönt då kroppen är så trött men också otroligt tråkigt. Jag har dansat mina vanliga kurser typ, och mest för Irina som alltid. Tävlingsdisco, zumba, disco, fantasy och pardans x2. Och två kurser för Ida, feminin vibe high heels och disco/jumps&turns. I början av terminen så var jag väldigt omotiverad och inte alls så pepp på att dansa men det blev bättre och bättre ju längre in på terminen vi kom och nu i slutet så ville jag inte ens att de skulle ta slut. Och jag har även haft min zumba-grupp också, det har gått finfint. Och jag har hjälpt till så mycket det bara går..

Det har bara varit uppvisningarna på Parken och Folkets hus denna termin, men det har varit skoj det med. Och som vanligt så avslutades vårterminen med Magic of Dance på Gävle teater. Höjdpunkten på våren helt klart! Så sjukt roligt och det blev en grym kväll! Och några tävlingar har jag hunnit med också, sex stycken. Pardans, extra i disco, två regions disco/hiphop + disco SM. Och samlade på mig 9 medaljer och 5 pokaler, det känns najs!



Tack alla för en väldigt fin termin! Nu längtar jag till nästa och hoppas att kursschemat kan komma ut snart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback