Can't stop the feeling

2016-12-14 @ 14:46:00
Då var denna termin på Ackes dansskola slut. Jag hade bestämt mig för att minska på kurserna och plocka bort vissa. Var nere på fem kurser men slutade med nio. Gick efter känslan för vilka kurser som är roliga denna termin. Och det slutade med bara två kurser för Irina. Standard och latin pardans, fast den senaste "slutade" jag på under terminens gång. Och jag dansade så mycket jag kunna för Ida. Fem vibe/streetjazz, high heels, ragga x2, street x2 och modern/jazz. Så himla roligt. Jag har för det mesta längtat till lektionerna denna termin, vilket känns gött! Sen har jag även haft min zumba-grupp på söndagar. Najs!
 
Sen uppvisningar i slutet av terminen. En stor i Gävle och två föreställningar i Sandviken. Så roligt ju! Och lite tävlingar har det blivit också. Disco och hiphop. Även i pardans, tävlade för första gången med partner. Himla kul! Dock har det inte gått så himla bra men fick nån pokal och medalj i alla fall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback