Julafton 2016

2016-12-26 @ 15:02:06
Klockan ringde vid 8 och då var det bara upp och fixa sig. Duschade, åt frukost, kollade julkalendern och packade ihop mina grejer. Strax efter halv tio så dök syster upp också, och vi åkte iväg till ica för att köpa blommor. Raka vägen ut till farmor och Yvonne i Kungsgården sen. Där satt vi och pratade lite och bara hängde.. Vår farbror med familj kom också, sen även vår bror med barn. Sen blev det dags för julbord.. Jösses! Så himla gott med julmat ju. Sen blev det lite glass och fika.. och därefter julklappsutdelning. Wiie! Fick vinglas, glas, pläd och pengar. Jag blev nöjd! Strax efter halv tre så åkte jag och syster hemåt...
 
 
Kom till mormor lagom till Sanna dök upp i rutan. Älskade Sanna var ju julvärd detta år. Hon var bäst som vanligt! Så fint! Sen kollade vi på Kalle Anka, traditioner ♥ Och vi fikade lite samtidigt.. Sen kollade vi på Nu är det jul igen 3 och strax därefter så blev det matdags igen. Jag åt så himla mycket, men det var så gott. Proppmätt sen. Och när allt var undanplockat och så, så blev det julklappsutdelning. Så roligt! Så vi öppnade allt och jag blev så nöjd med allt ju! Sen kollade vi på O helga natt följt av Tomten är far till alla barnen. Fikade igen också, innan vi åkte hem för kvällen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback