Lista: Sammanfattning 2016

2016-12-31 @ 21:52:00
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Köpte lägenhet och flyttade hemifrån
Upplevde New York
Dansade riktig pardans på teatern
Tävlade i pardans
 
Det finns säkert mer smågrejer som jag inte kommer på nu...

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Vet inte om jag hade några direkt, brukar aldrig hålla dom ändå.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nopp
 
4. Vad gjorde du på din födelsedag 2016? 
Firade med en vän på förmiddagen sen dansade och jobbade jag.
 
5. Vilka länder besökte du?
USA, New York

6. Är det något du saknar år 2016 som du vill ha år 2017?
Mer kvalitetstid med vänner och resor
 
7. Vilket datum från år 2016 kommer du alltid att minnas?
19/3, 30/3, 2/4, 30/4, 1/5, 4/5, 9-13/5, 4/6, 23/7, 13/8, 16/8, 19/8, 21/10..

8. Vad var din största framgång 2016? 
KÖPTE(!) egen lägenhet och flyttade hemifrån!!!
 
9. Största misstaget?
Hm.. vet inte riktigt..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Bara förkyld typ.. Gammal sträckning kom tillbaka..

11. Bästa köpet?
Lägenheten, helt klart!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Onyttigheter... och busskort..
 
13. Vem har du umgåtts med mest?
Vet inte, knappt umgåtts med nån då jag har jobbat hela tiden..

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2016?
Mannen på taket, Wait for you, How does it feel to let go, Woman, Bara få va mig själv, The ocean, Sing me to sleep, Fan va bra, This one's for you, Don't let me down, Can't stop the feeling,.. och det finns säkert flera...
 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Hm.. Livet är som en bergochdalbana.. (standard svar!)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts mer med vännerna. Tagit för mig mer.
 
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Jobbat kanske...

18. Hur tillbringade du julen?
Som vanligt. Farmor på förmiddagen och mormor på eftermiddagen till kväll.
 
19. Favoritprogram på TV?
Jag snöade in mig på Familjen Kardashian hela våren/sommaren, sååå jobbigt xD
 
20. Bästa minnet från 2016?
New York-resan!!

21. Något du önskade dig och fick?
Det mesta

22. Något du önskade dig men inte fick?
-

23. Årets bästa film?
Micke & Veronica, jag älskar den. Har kollat på den så många gånger nu, den har gått varm under året.

24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mer tid med vänner. Mer motiverad till dansen.
 
25. Vad fick dig att må bra?
Dansen. Ida.

26. Vem saknade du?
Sanna. Jessica. Sonja.
 
27. Lärde du känna några nya människor?
Jaa.
 
28. Vad ser du mest fram emot med 2017?
Att det kanske troligt blir New York igen, håll alla tummar som finns!!
 
29. Tror du 2017 kommer bli lika bra?
Hoppas det i alla fall..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback