Fredag och lördag.

2016-06-12 @ 18:10:00
I fredags när jag kom hem från mottagningen så fixade jag mig och sen fick jag ta bilen till Natalie. Där blev jag bjuden på middag och vi bara hängde och pratade massa. Mycket trevligt! Kollade dansklänningar och bestämde oss typ, och vi tog massa mått på varann också. Fint! Sen kollade vi på tvn massa innan jag åkte hem runt tolv..
 
Och igår så åkte jag och Natalie in till Gävle runt 12. Vi började med att äta lunch inne i gallerian, pasta carbonara för min del. Mums! Sen kikade vi runt överallt på stan kändes det som.. Hittade lite grann på rean på gina, annars inte så mycket mera. Efter några timmar i Gävle så åkte vi hem igen och jag hängde på till Natalie. För där skulle de bli grillat och jag blev bjuden. Så gott! Och efter nio nån gång så promenerade jag hemåt..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback