Sommar, mat och en fin vän

2018-06-10 @ 15:31:00
I torsdags så åkte jag till Stockholm. Var uppe och hoppade i lagom tid och bussen gick vid 10.25. Framme i huvudstaden runt 13.05, fyllde på SL-kortet och hoppade på t-banan till Liljeholmen och sen tvärbanan till Gröndal. Jennifer mötte upp mig där, så himla roligt att träffas igen! Raka vägen hem till henne sen, lämnade min väska och packade om lite.. sen in till stan och kungsan. Smaka på Stockholm pågick där. så vi kollade runt lite och sen blev det lite mat. Fish and chips för min del, mums! Sen promenad ut på Skeppsholmen och Kastellholmen, så otroligt fint det är i Stockholm. Sen vandrade vi tillbaka och tog bussen ut till Ropsten och letade reda på Rusty Rascals där Lisa och Andreas skulle uppträda för kvällen. Så himla pinsamt, inge folk där så vi snurrade runt lite.. såg när L o A kom så jag tog mig fram och hejade på Lisa. Fina människa! Så pratade lite med henne där. Dom skulle börja strax därefter men det var inga folk där då och vi tyckte det bara var pinsamt så vi drog också (sett i efterhand att de kom en del folk senare, och jag ångrar lite att vi gick..). Vi åkte i alla fall vidare till Lidingö och letade på en restaurang, 450 gradi, där vi beställde pizza. Annika kom förbi också, himla roligt att ses igen ju! Satt där och åt och pratade en del. Vid 21 så drog vi och sa sen hejdå vid lidingöbanan. Och vi var hemma runt 22 sen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback