tre gaseller ;)

2007-04-22 @ 23:12:35
image21
Sonja, jag och Sanna i Sundsvall .                                     Foto: Caroline Lindsten

igår åkte jag till Sundsvall, carro mötte upp mig på stationen. vi åkte till bilbolaget, blev lite krångel innan vi kom dit men de löste sig till slut, haha ;S Bilbolaget firade 20 år, och Sonja och Sanna var där och uppträdde/signerade :D klockan 13.00 och 14.30 ... missade tyvärr första uppträdandet men kom dit till signeringen, träffade brudarna då ! Så 7kt goa, kramkalas <3
Båda uppträdde med tre låtar var : ) så himla braa asså . Så underbara, ögonkontakten -me like ! efter, signering igen, upp och gosa lite, haha. vi tog kort o så ! sedan stod vi nedanför scenen och fotade lite grann ... så sööta när dom satt där! Och innan dom gick så prata vi lite till och carro tog då ett snyggt kort på oss tre :D -älska !
säger bara 7kt underbara människor, saknar ju dom redan! <3

sen blev de donkan för mig och carro... vidare ut på stan och sedan vidare på bio, wild hogs, haha. den var riktigt bra asså : ) sen hem till henne, kollade på film . Rat race och She´s the man !
och idag kom jag hem runt 14-tiden : ) de har varit en grymt kul tripp till sundsvall . tack carro, grymt kul, vi lär träffas snart igen <3

Jag får inte glömma, Goa Sonja var ju på radio i fredags, Rix Fm, champagnefredag : ) hihi. så sööt <3
längtar så till hennes debutalbum släpps nu :D inte långt kvar, ONSDAG :D


Kärlek / C


21/4 - mysdag, kommer alltid att minnas <3 Tack Sonja och Sanna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback