Livet börjar här och nu...

2007-08-28 @ 23:01:10

yeah, idag var det öppet hus på SGA.. jag var där och visade upp lite aerobics och det gick jättebra faktiskt.. fixade ju passet och musiken två timmar innan, så nervös var jag, haha.. men det ska nog gå fint det där, lär vänja mig med headsetet bara, usch.. (aa) . men på tisdag kör det igång : )
och träningarna har börjat på badet igen, så sjukt skönt.. äntligen får jag röra på mig, thihi.. så det blir väl några ggr i veckan där om det inte krockar med något annat : )

snart börjar jag plugga också, på komvux.. introduktionsdag nästa vecka.. det ska bli skönt det med, så finns det något att göra på dagarna också : )

yeah mitt liv börjar ta form ;D hahaha.


morgondagen ser ut som följer..
dagen; ska försöka ta mig ner på stan och kolla lite, sen även boka buss till sthlm och även försöka göra klart mitt aerobicpass..
kvällen; träning, dansaerobics :D och kanske gympa, de får vi se imorrn...

Mika, TACK för bannern <3 jag älskar den!

Kärlek / C.

Kommentarer
Postat av: Mika

Så lite så ;) Det blev VÄLDIGT rosa, HAHAHA! vi är så bra på det här med koder du och jag ... jaja, man får la prova sig fram ;)
puss!

2007-08-29 @ 22:08:12
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se
Postat av: Carro

Mika: hihi ;) HAHA aah de blev de! yees exakt, vi är proffs, Not! haha, men testar man sig fram så går de till slut ;)
Puss på´re!

2007-08-29 @ 22:26:44
URL: http://cardil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback