1 december

2007-12-01 @ 16:33:25
Oooj va fort de har gått, vi är redan inne i december och imorrn är det första advent. Bara 23 dagar kvar till julafton, shit!!!

Snön har fallit ner även idag, så mysigt.. jag har faktsikt suttit och kollat ut på snön.. den faller så fiint ju! jag har även suttit här vid datorn hela dagen och lyssnat på massa julmusik, väldigt mys.. och ljusstakarna har åkt upp i fönstren också.. julkänslan är här, och jag längtar verkligen till julafton nu!!!
december kommer bli en mycket bra månad, det är mycket som händer!
<3

en sak händer redan imorrn, då är det International horse show som gäller i Globen :D de ska bli enormt kul.. jag åker med tidig buss till Sthlm imorrn, möter Adam.. sen snurrar vi väl runt lite varstans, de är ju för sjutton Skyltsöndag :D, sen ska jag träffa gänget <3 : ) sen äre dags för showen ;D och efter det är de buss hem igen.. men de ska nog bli en lyckad dag imorrn!!!

jag måste iväg och ta ut pengar till imorrn också, får göra de snart!! nu ska jag fortsätta snacka lite på msn och mysa med julmusik ^^
Kärlek
/ Carro

image344

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback