17 dagar kvar ...

2007-12-07 @ 09:34:43
Shit, de är bara 17 dagar kvar till julafton nu... o jag börjar känna mig lite stressad när det kommer till julklappar, haha.

Klockan är inte alls mycket och jag är skittrött. Jag körde vattengympa imorse vid kvart i sju, jobbigt. Och nu sitter jag här och lyssnar på Sonja, men ska nog ta och lägga mig en stund och vila lite innan det är dags för skolan...
image361
Gårdagen, va fan gjorde jag :S haha, nej jag var ju iväg på vattengympa grejs på morgon, från åtta till tio. Vi gick igenom ett pass i vattnet och sen pratade vi lite om passet efteråt och gick igenom en stretch. Sen hem och sov lite grann, var så sjukt trött efter det. Det blev lite tv tittande, sen runt typ sex-tiden så åkte jag och syster till pappa för vi ska va hos han i helgen. Vi fick mat och sedan åkte jag till badet för möte, och ska jag vara ärlig så gav inte det där möte mig något alls, vi satt där i två timmar och jag har fortfarande ingen aning vilka pass jag kör till våren, haha. Sen vare bara hem och vänta på att min tv skulle börja, Bones. Och efter det så blev de sängen...

Nej nu ska jag dra till sängs ett tag.. See you! Skriver mer senare..
Kärlek / Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback