3 dagar...

2007-12-21 @ 16:31:58

Dagen började ju såklart med att min klocka ringde, fast den borde jag stängt av direkt för jag gick ej upp då. En liten stund senare vaknade jag och då var den nog runt tio typ, och jag kom på mig själv att jag skulle till skolan Förmiddan för att lämna böcker och prata med min lärare. Så, upp och hoppa var de, ingen frukost hann man med heller ^^... ut till bilen och började skrapa rutor, men kom snabbt på att de gick inte så värst bra och de skulle ta ett tag, så gick in och hämtade vantar och bestämde mig för att gå till skolan.. Och det tog bara en halvtimme typ att ta sig till skolan, lär ju igenom hela jäkla stan. Väl där så träffade jag typ på lärarn i dörröppningen, haha. Så då fick jag prata med henne om mitt prov, och hon visade vilka sidor och sådant dära som jag behövde veta, så i början av januari har jag historia prov, gött! : )
Efter det så trallade jag hem igen, åter en halvtimme.. så jag har gjort mitt idag, känner mig duktig (aa) sen har det inte hänt mycket alls, suttit här vid datorn och pratat med massa goa människor på msn <3
Och jag har självklart lyssnat på Marie Picasso hela tiden, jag älskar skivan liksom.. föresten, borde nog köpa den också (a) haha. Gillar alla låtar på skivan, men såklart så finns det några man lyssnar lite mer på och de är Miracle, Winning streak, Out of my hands, Weak, I´ll be there och This moment.. haha okeej de blev nästan alla (a) men alla är ruskigt bra!

Försöker just nu att packa lite saker som ska med till pappa nu i helgen, men det går inte så värst bra och jag vet inte ens vad jag ska ha på mig på julafton, haha. Svårt detta ju.. och jag kan inte fatta att det är julafton på måndag :S känns jätte konstigt.. ingen snö heller, tråk. Nej nu ska jag packa klart och fixa vidare här.
Kärlek / Carro

image391


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback