And I do believe that you´re the one .

2007-12-22 @ 22:23:07
Det blev valbo idag med syster och emma, mycket folk som väntat, så drygt, haha. Speciellt alla dom dära barnvagnarna och kundvagnarna, Varför ta med dom när man vet att det kommer vara fullproppat med folk :S Jag hatar de!! de är bara i vägen liksom.. Men ialf, träffade Sara där, så pratade lite med henne. Lite shopping blev de faktiskt, en liten julklapp till pappa : ) hihi. Vi sprang ialf runt där i nån timme, kom väl hem runt halv sex kanske : )

Sanela kom förbi här också, så mysig hon är!! Hon lämnade av en julklapp till mig, Tack gumman <3 Nu får jag ta och fixa klart hennes klappar me nån dag här och åka och lämna dom : ) thihi.

nu ska jag mysa vidare, med mika på msn och fröknarna norberg & picasso ur högtalarna!! Det är kärlek detta!
Love from me! <3

DEA NORBERG - JAG SAKNAR DIG <3
image392

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback