Dagen...

2007-12-16 @ 22:54:47
Jag vaknade runt två idag och det har inte hänt mycket idag.. jag har suttit här vid datorn och pratat med underbart folk på msn, älskar er <3 kollat massa klipp med Marie Picasso, jag är kär i den bruden <3 haha, så sööt!! sen har jag kollat lite på tv, Shrek 2.. och sedan Svenska hjältar, där söta Dea dök upp :D även jessica andersson var med och sjöng! Picasso var där + massa annat folk : )
Nu kollar jag på någon film, vet inte vad den heter.. men ska nog ner och ta lite popcorn och sedan sätta på en film och kanske sova!!

Dagens låt: This moment - Marie Picasso <3
Dagens dusch: I eftermiddags.
Dagens frisyr: Utsläppt.
Dagens smink: inget alls.
Dagens klädsel: Mjukisoverall.
Dagens händelse: Hm, Dea på tvn ;D
Dagens planer: Var att plugga och göra något vettigt, men de hände inget xD
Dagens vill ha: Picassos skiva (aa)
Dagens saknad: Sonja&Sanna <3
Dagens drog: Sonja&Marie <3
Dagens tråkigaste: att gå upp ; )
Dagens finaste: Jessica <3
Dagens måste: Plugga var det ja...
Dagens dricka: Hm mjölk kanske, nå mer har jag inte druckit.
Dagens köp: inget.
Dagens mat: Pommes och kött.
Dagens kärlek: Sonja <3
Dagens mående: Fint, förutom att jag är förkyld.

Hörs gott folk!
Kärlek / Carro

image387

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback