Duktiga.

2007-12-10 @ 22:58:14
Skolan idag, jag och sara gjorde klar våran uppgift i powerpoint, så nu är programhanteringskursen klar :D wiiehoo, haha. och vi fortsatte med våra datakunskapsuppgifter, pratade lite med lärarn och så.. Uppgifterna är klara, bara ett prov kvar nu, som vi ska göra imorrn :O vi ska läsa 50 sidor om Allmän IT :S HAHA, jag fattar nada, så provet kommer gå skit imorrn, haha.

Efter skolan har det inte hänt mycket, jag har fixat och donat lite granna, en sak som måste vara klart till helgen, haha. Lycka till där Carro ; ) hahaha. även vare till badet och kört vattengympa, det gick fint : )

Och nu ska jag se Bones, sen plugga och kanske se Sex and the city och 2 1/2 män ;D haha, och kanske plugga vidare sen, vi får se hur de blir, om det blir nån sömn eller inte.. MEN DET BEHÖVS!!

ja, jag har då inte tid att sitta här ialf.. Sköt om Er!
Kärlek / Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback