Finding Neverland

2007-12-21 @ 22:58:04
De är en sjuktbra film må jag säga :D jag har nyss kollat på den, den gick på ettan för en stund sen. Med Johnny Depp och Kate Winslet.. Riktigt bra, har ni inte sett den så rekommenderar jag den lätt : )

jag kom på en grej jag önskar mig i julklapp, lite sent nu men iallafall.. jag vill ha böcker, och alla bara :O carro med en bok, HAHA. ja de är väldigt ovanligt att jag vill läsa och sådant, men nu vill jag faktiskt ha böcker, bla. Kathy Reichs - Bones to Ashes, eller alla hennes skulle jag vilja ha och läsa.. en jag faktiskt önskade mig i julklapp var Teri Hatcher - Rostat bröd och andra tankar om livet. så får se om man får den, men jag tror inte det, min mamma ville också ha den, haha :P

neej nu ska jag ta och spela lite spel, bara för att fördriva tiden, jag orkar verkligen inte gå och lägga mig (a) också ska jag fortsätta missbruka fröken Picassos skiva : ) i love it <3

KÄÄÄRLEEEK
I'll reach out my hand to you
I'll have faith in all you do
Just call my name
And I'll be there

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback