Freeedag

2007-12-07 @ 20:45:49
Vattengympa imorse igen, trött som fan.. huvudvärk och halsont, inte bra alls. men jag körde på iallafall och de gick bra. när jag kom hem så la jag mig en stund, vaknade igen vid 11 ungefär, gjorde mig klar och så för skolan. sara kom och hämtade mig lite innan ett, till skolan för historia lektion, där hände det inte så himla mycket, vi gick igenom uppgifterna vi ska göra nu, om 1800-talet. sen pratade vi lite enskilt med läraren om var vi låg och vad vi hade kvar och göra o så. hon tyckte jag var jätteduktig och insatt i världskrigen, de hade hon märkt på mig på temadagen, haha (a) efter skolan var vi till bessemer och väntade på ankan och emma : ) sen raka vägen hem...

jag kom väl hem runt halv fyra kanske, och här vid datorn har jag suttit hela tiden.. och jag har varit duktig, jag har pluggat :D haha. typ alla historia uppgifter ska vara klara om två veckor, och jag har maaaassa uppgifter kvar, så jag hade inget val.. men jag har lite svårt att bara hålla mig till en uppgift, utan jag håller på med massa samtidigt och då händer det inte mycket, haha.

Nu äre idol-finalen på tv :D och de börjar nu igen, så ska kila iväg och kolla nu ;D skriver sen igen!!

Kärlek

image362
jag bjuder på en ful liten bild på mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback