Hiiiistoria

2007-12-20 @ 14:44:07
usch, fy tusan vad de är tråkigt asså.. så jäkla ointressant, de har ju redan varit.. varför lära sig något så tråkigt då, hahaha. okej, världskrigen är väl lite intressant att läsa om men ändå, resten av allt skit då :S haha. ja jag gillar absolute inte Historia.. orsaken till att jag skriver om historia nu, är att jag sitter med en skit uppgift just nu som går åt skogen.. den ska vara inne imorrn och jag kan iiiiiiinte!!! jag blir galen på detta, jag har ingen kämparglöd för historia för tillfället.. jag är så trött på de, så himla trist och jag säger det nu, jag ska ALDRIG mer läsa historia.. aldrig i hela mitt liv!!
Men jag ska försöka kämpa vidare med den här jädrans uppgiften nu, de är om 1800-talets ideologier.. AAAAH skit grejer!!! jag är så less!

jag diggar iallafall julmusik här, och det hjälper lite faktikst.. millenium 2 nu ;D haha.
BYYYYYYYYYYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback