Lovely

2007-12-15 @ 23:10:33

Hade ju som sagt skola igår, först datakunskap och sen dit på historia, där vi inte gjorde så värst mycket, lämnade in lite uppgifter och så : ) sen vare hem och fixa lite, och sen kom sara och hämtade mig och skjutsade in mig till gävle, tack gumman <3 där inne mötte jag upp Anna-Karin, vi kikade runt lite på stan och sedan tog vi bussen hem till mig : ) hon skulle sova här... här kollade vi lite på film, åt, prata och kikade lite på datorn.

Klockan på ringning vid fem idag, och ja vi var skittrötta, för vi kom nog i säng runt ett.. haha. men upp och hoppa, gjorde oss klara och mamma skjutsade oss till bussen som gick vid fem i sju, till Stockholm <3
Väl framme i Sthlm så fixade jag klar min grej till tösen, de blev fett snyggt asså, jag vill också ha en (a) sen drog vi runt lite på stan tror ja, lite överallt faktiskt och det var iskallt ute ju :S och vi tog oss ut till jakan till ungefär kvart i ett - ett.. och där kikade vi runt lite, träffade på Susanna och hennes kompis, pratade lite med dom : ) sen kom även Nathalie, Sofie och deras kompis Anna, så hejade på dom också : )
Vid 14-tiden kom Sonja upp på scenen och bara lyste, hihi. Först sjöng hon Till en ängel, och den är ju bara så vacker, älskar den <3 och sedan vidare med Här står jag och tillsist För att du finns, heeeelt fantastisk!!! och hon babblade ju sådär sött mellan varje låt också, efteråt blev det signering och där var jag ju givetvis upp (a) pratade massa med tösen och hon är ju för härlig asså, så mycket kärlek i den människan...hon är så älskad <3
Efter det så drog vi in till stan igen, där träffade jag Bonnie på stationen <3 och vi tog oss vidare till gallerian där vi träffade Mikaela <3 så himla underbart att träffa er igen tjejer, ni är älskade <3
Sen blev det lite bråttom, för klockan var efter fyra då och min buss gick hem vid fem, så det blev lite strips och dricka och sen raka vägen till bussen : ) och på bussen blev det lite sömn och massa musik och saknaden efter just Henne kom tillbaks, otroligt snabbt <3

Tack Anna-Karin för ännu en till underbar helg <3 och Tack till Sonja, jag behöver inte säga mer <3

image386
sonja är så otroligt sööt, och mig kan ni ju skippa se på...


Kommentarer
Postat av: hahaha

vi tittrar hellre på dig än sonja

2007-12-15 @ 23:17:15
Postat av: Mika

Ni är helt underbart söta båda två, älskar er! :)(L)
Låter som en toppendaaag!
Pusspådig!

2007-12-16 @ 00:44:25
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se
Postat av: Mikaela

du är ÄLSKAD

2007-12-16 @ 11:13:46
URL: http://ladolcevitaa.blogg.se/
Postat av: Anna - Karin

Tack för en toppen helg. Fortfarande trött trotts att jag har sovit i 10 timmar:P Puss å Kram

2007-12-16 @ 13:28:01
URL: http://www.annakarinlindstrom.blogg.se
Postat av: Bonnie

jättekul att få träffa dig igen! Kärlek! PHUSS!

2007-12-18 @ 07:33:20
URL: http://lenasfreak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback