Måndag 3/12.

2007-12-03 @ 23:04:11
Trött som fan imorse, haha. 

Skolan idag med sara, vi började redan vid nio.. vi skulle ha programhantering, vi gjorde klar våran presentation i powerpoint och nu äre bara en uppgift kvar i den kursen :D wiieho!!! undrar va man får för betyg, haha, fick iallafall VG på provet jag gjorde, de känns gött : )

Banken med mor, försöka få tillbaks mina vilse-pengar, hahaha :S omöjligt verkar det som menmen de kanske går till slut ; ) sen vidare till Valbo med mor och syster.. vi skulle kolla julklappar men vi kom överens om att de billigaste ställena finns här hemma (a) för vi är ju inte rik om man säger så ;D

Sen har jag mest tillbringat min tid här framför datorn och framför tvn :D lyssnat massa julmusik och så...
Ska se på Bones snart, så fort nyheterna är slut, yaay : )

Kärlek / Carro

image357

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

Hej! hoppas du får en bra natt!

2007-12-03 @ 23:17:59
URL: http://lovingnurse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback