MVG ;D

2007-12-19 @ 18:31:34
Idag känns det som de har varit skola hela dagen, och de har de väl typ varit också.. haha, hämtade upp sara runt halv två, tjugo i två, då tog vi oss till skolan.. letade rätt på våran datakunskapslärare och snackade betyg med han, och han sa att vi jobbat mkt på distans och hade inte så mkt att gå på, så han hade frågat våran andra lärare som vi har i programhantering, hur det gick där och så, (föremot att det är en fortsättningskurs på datakunskap) och där hade de gått jättebra tydligen.. så vi fick ett MVG av han :D wiiiehoo!! så häärligt, spännande och se vad de blir i programhantering då, hmm, ett VG kanske, ska nog checka de imorrn eller på fredag : )
men sedan drog vi på historia lektion, o hej va mkt vi gör där ska ni veta (aa) vi fick en dator och skulle såklart jobba med våra 1800-talsuppgifter.. men sara och jag hitta massa annat skoj, som till exempel Super Mario ;D HAHA. de satt vi och spelade, men sedan drog sara vid ungefär tjugo över tre och jag skulle väl dra strax efter det.. men jag väntade på att våran lärare skulle komma tillbaks, för hon hade dragit iväg på något redovisningsgrejs, haha, hon kom ialf tillbaks strax före fyra och frågade hur allt gick, och jag kommer med svaret, allt går skit HAHA.. så hon visa typ ett litet exempel på hur jag skulle göra uppgiften och så : ) så jag ska väl försöka med det sen när jag orkar!!
De var bara jag och en till kvar där, och vi satt kvar och babbla massa, och bara massa historia typ, det hände då och där strulade dom och de där tyget och vi fick lära oss ett nytt ord turnyr, som var nåt slags klädesplagg för kvinnor på 1800-talet :P HAHAHAHA. sån jäkla skön lärare vi har asså, helt otroligt xD men sen sa vi tack o hej för klockan blev mkt, jag tror jag kom därifrån ungefär tio i fem typ.. slutade ju vid fyra faktiskt xD
Jag skulle egentligen kört pass vid fem men jag ringde och ställde in de ^^ jag orkade verkligen inte köra, och inte för fyra pers heller :S haha.

Och nu sitter jag och lyssnar på Marie Picasso och är avundsjuk på att Celicia är och kollar på henne just nu, JAG VILL OCKSÅ!! nej om man skulle kunna tänka lite på skolan och pluggandet maybe.. haha. skriver mer sen!!!
Kärlek

Kommentarer
Postat av: matilda

haha jo skojar du :P Japp jag ska plugga till våren också. har sökt biologi och kemi B som jag måste läsa . Sen religion b, geografi a och medicinsk grundkurs, tror jag ska läsa dom om jag orkar. Ska ju operera mig och så där men ska försöka iaf :) Vet du hur många poäng man behöver för att läsa heltid? Vad ska du läsa då? Är det historialektion på fredag förresten? Många frågor haha :P

2007-12-19 @ 20:13:06
URL: http://hallonshots.blogg.se
Postat av: matilda

Härligt med MVG förresten, grattis :)

2007-12-19 @ 20:13:50
URL: http://hallonshots.blogg.se
Postat av: matilda

jo båda dom på distans. ok...hoppas det är 400 nu då :P okej va bra då. Nej jag ska skicka in min bildanalys. Men jag måste ju sitta och fila på den och så där innan jag skickar in den haha, drug jag är :P är du klar?

2007-12-19 @ 20:51:36
URL: http://hallonshots.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback