Mycket att göra...

2007-12-05 @ 22:54:49
Jag körde vattengympa imorse, redan vid 6.45. Efter det så träffade jag chefen och vi stod och pratade ett tag, ska tydligen på vattengympa "kurs" för instruktörerna imorrn bitti klockan åtta, usch så tidigt. Hem efter det, då blev det datorn ett tag men sen blev jag så trött så jag la mig en stund, och vaknade runt halv 12 typ. Då gjorde jag mig klar och ringde Sara, packade min väska för dagen och Sara kom och hämtade mig vid kvart i två ungefär. Raka vägen till skolan, för historia lektion, vi var bara fyra stycken där, haha. De var föreläsning om 1800-talet, väldigt tråk. Vi slutade vid fyra, vi blev hämtade och jag fick skjuts till badet. Jag körde gympa vid 17-tiden, och det gick hur bra som helst, sen träffade jag på Sanela en stund, uuunderbar!!! sen stod jag helt upp och ner och väntade på att klockan skulle bli sju för då var de dags för vattengympa. Sen var det bara att gå hem i regnvädret, haha. Hemma har jag suttit vid datorn, kollat på top model och ätit..

Nu sitter jag här och väntar på att
Bones ska börja, innan jag kan gå och lägga mig : ) haha.

Kärlek / me.

image360
Jag saknar henne, obeskrivligt mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback