Pepparkakor <3

2007-12-11 @ 23:17:06

det blev valbo en sväng idag också, med sara, syster och emma : ) jag skulle shoppa ett linne till imorrn tänkte ja.. och ja, ett linne blev det..
men det blev en hel del till:
- halsband
- örhängen
- benvärmare
- mascara
- bh
hahaha, ja en del, gjorde av med hela 500 om inte mer :O hahaha.. sen har jag även bokat buss till Sthlm idag, jag och Anna-karin drar dit på lördag :D älskade sonja <3

nu sitter jag här och kollar på Bones och mumsar pepparkakor ;D och försöker packa lite.. : )

Kärlek / me.

image371
Bengtzing i Karlskrona <3


Kommentarer
Postat av: Anna - Karin

öhh?!?! 500 för allt??
Hoppas du hade de bra på kryssningen, för du har nog kommit hem när du läser de här:P Inte många dagar kvar nu:D

2007-12-12 @ 08:18:34
URL: http://www.annakarinlindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback