Seg dag!

2007-12-27 @ 21:55:46
Vaknade väl ganska så tidigt idag, eller den var väl runt halv elva ungefär. Gud så trött jag var då, kan nog bero på att jag släckte och gonattade vid halv sex inatt/morse ^^ yaay Bones är för bra för att stänga av de!!
Resten av dagen har jag suttit här, och det blev lite "tillbaka till verkligheten" idag, jag körde nämligen ett vattengympa pass idag!! och de gick väl skapligt, med tanke på att ljudet inte ville fungera och allt, haha!! Var även förbi Ica MAXI och hämtade ut min Picasso biljett, wiiieho!!

image395

Nu sitter jag här och diggar lite musik och chattar på msn : ) sen händer det väl inte mycket mera! jag ska väl kanske kolla på SATC sen och sen så blire väl lite Bones igen :D eller om jag kanske ska ta och se på det nu?! ; )
Kärlek från lilla mig!

 
Längtar till på söndag och måndag!!!

Kommentarer
Postat av: Simon & Eva-Marie

Hej! Hur mår du? Skall du till Tuna Park (Eskilstuna) på söndag den 30/12 när Marie Picasso är där? Vi skall kanske dit.Hälsningar Simon och mamma.

2007-12-28 @ 12:15:49
Postat av: Carro

Simon & Eva-Marie: Heej! Jo tack de är bra, hur är det själv med er? :) Yes jag ska till Tuna Park då :D aha, men då ses vi kanske där! Kram/Carro

2007-12-28 @ 13:53:04
URL: http://cardil.blogg.se
Postat av: lisa

hoppas du har en bra dag:)!

2009-09-09 @ 12:20:15
URL: http://norrlandsguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback