Skola.

2007-12-14 @ 11:40:13
Ja, dit var jag och sara imorse, vid nio skulle vi vara där. Vi skulle ha ett litet prov, eller några uppgifter vi skulle göra på usb-minne, och det gick bra, uppgifterna var lätta faktiskt : ) Sen hem efter det och nu sitter jag här och ugglar. Jag har duschat och sådära, ska väl äta lite frukost snart. Kolla igenom lite historia och sen vid ett ska jag och sara tillbaks till skolan för historia lektion...

Kom hem från kryssningen igår.. och ja, va ska man säga.. säger jag att det var superkul så skulle jag ljuga, haha. nejmen asså kryssningen var helt okej, fanns inte så mycket att göra men.. Det bästa var ju såklart Sara Löfgrens uppträdande + alla våra "skrattattacker" ; ) haha. Och hon är sååå mysig, så himla underbar <3 :* hon är så saknad, redan!
Bilder från kryssningen kommer så småningom...

Och ikväll kommer Anna-Karin hit :D vi ska ha skoj och imorrn drar vi till Sthlm :D
nej nu ska jag göra mig klar.. frukosten kallar.
Kärlek / Carro

image385

Kommentarer
Postat av: matilda

nej inte om hon inte sagt det :P Hon ville att jag skulle göra det då jag satsar på lite högre betyg och hon ville sätta ihop en uppgift till mig då. Så då skulle jag göra muntligt, men fattar inte hur man gör en bildanalys muntligt :7 ses snart haha

2007-12-14 @ 12:50:39
URL: http://hallonshots.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback