Slappisch.

2007-12-25 @ 23:02:36
Juldagen idag då, och ja man kan kalla den slappdag.. inget vettigt har hänt idag ju, jag vaknade ganska sent. I för sig så var det riktigt skönt, men upp och gjorde mig klar. För vid tre-tiden så kom mormor och gammel mormor hit på fika : ) pratade lite med dom, sen for jag upp till datorn igen, kollat runt massa och sådära. Jag har pratat med goa människor på msn <3 och såklart missbrukat fröken Picasso igen <3 och även Rent, saknar så <3
Och nu ikväll har jag kollat på tv, på Tomten är far till alla barnen.. så himla bra ju!!! och just nu sitter jag och kollar på Kate & Leopold, också en bra film! : )

Jag har även bokat biljett till Marie Picassos konsert, när hon är här i Gävle, den 2 februari, Längtar <3
image394

Love / Carro

Kommentarer
Postat av: Sofia

Picasso är jättebra! Missbrukar också hennes musik.

2007-12-27 @ 00:01:16
URL: http://vonlarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback