Snart...

2007-12-28 @ 23:43:01
Jag lära bara kika in här och skriva lite innan jag ska lägga mig i sängen med chipsen och kolla på Bones!!

idag har syster och jag vare på stan lite snabbt, kollat runt lite, hittat snygga stövlar jag vill ha.. sen har jag slagit in julklapp till sanela, som hon ska få imorrn : ) sen har jag mest suttit här vid datorn och ugglat.. pratat med goa vänner på msn och missbrukat både Aldén och Picasso <3 hihi.. lite planering och så har också hunnits med, och jag längtar till på söndag och måndag :D <3 det kommer bli så bäst, så himla kul ska vi ha..

Imorrn ska jag.. på stan med syster, lämna julklapp till sanela, hämta ut biljetter, boka tågbiljetter, ringa pappa, packa inför helgen, gå igenom mitt gympapass och även plugga lite, om det finns tid vill säga.. för det är en hel del som ska hinnas med!!

jag skriver imorrn igen, go´natt alla! <3
Kärlek
/ Carro

image398

Kommentarer
Postat av: Anna - Karin

JAAAAAA! Snart är de dax! De kommer å äga. Vi synes imorron:D Ta hand om dej!

2007-12-29 @ 09:09:16
URL: http://www.annakarinlindstrom.blogg.se
Postat av: Mikael

Vad händer imorrn?? :P Ska ni på den där galan på TV4?? :P Värst va mycket Marie det blir för din del just nu ;) hihi :P

2007-12-29 @ 11:08:47
URL: http://smurfzing.blogg.se
Postat av: Adam

Ojoj Carro, hoppas inte den drinken symboliserat e.........n HAHA :P

2007-12-29 @ 11:50:32
Postat av: Carro

Anna-Karin: Jaa wiiie :D yes vi synes imorrn, får se vilket tåg de blir då, jag messar lr någe ;) hihi :D
Mikael: Picasso tomorrow :D hihi. neej det ska vi inte!! vill så gärna men nää :/.
Adam: hahah, den där drinken är mega goooo :D ingen alkohol heller (A) HAHA.

2007-12-29 @ 19:00:48
URL: http://cardil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback