Tomorrow

2007-12-11 @ 13:25:42
Datakunskapsprov imorse då, och det gick inte så jäkla bra, men de var ju väntat så... haha, får väl göra om det på fredag eller något, efter de andra lilla testet. : )

Sen har jag fixat och donat med en grej, som är väldigt jobbigt att göra nuuu, vet inte vad jag ska skriva, också är jag stressad, haha. för de ska hinnas med mycket idag.. maila lite folk, till ica och handla till imorrn och packa massa ;D äsch jag hinner nog!!!

Kryssning imoooorrn :D längtar så sjukt mycket, fett skoj vi ska ha :D lär kolla vilka kläder jag ska ha, hihi : )
Sara & Jag <3 daaansa, sjunga karaoke, mycket tok och skratt, och framförallt vår stjärna Sara Löfgren <3

missbrukar fortfarande Picasso - This moment <3 hihi, så bäääst!
nej nu ska jag fixa klart med mitt grejs tror ja.. skriver kanske senare!

Btw, Bengtzing i Karlskrona på Mellon :D <3

Kärlek/ me.

Kommentarer
Postat av: sara

I DAG SKA JAG BOTA MIN FÖRKYLNING !

KRYSSINGEN SKA BLI BÄÄÄST ! ! ! :)))
vår gravida stjärna :*
puss på henne !

du är bra bra bra bra , bääääst !

2007-12-11 @ 13:43:22
URL: http://youmakemesmile.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback