15/7 - Avresedagen : /

2007-07-19 @ 23:26:58

vi vaknade runt tio, gick och hämtade min väska på stationen : ) sen checkade vi ut från hotellet och begav oss ut på stan, lär ju kolla runt lite i stan, tror som sagt inte jag kommer komma till kalmar fler ggr :P haha.
när klockan var runt 14-tiden så gick vi till stationen och satte oss där och väntade på vårat tåg som skulle gå 15:08 : ) . tåget kom och vi hoppade på, och vem tror ni inte vi ser utanför tåget då, JO Sonja :O :D haha. vi går ut och pratar och så med henne, tar kort.. så himla mysig asså ^^ . hon skulle med lika tåg som oss, fast hon skulle av i växjö : ) .
jag bytte tåg i alvesta, sen i stockholm och sist i uppsala.. jag var i gävle runt halv elva tiden :S haha. mamma kom och hämtade mig.. jag satt ju mig givetvis vid datorn när jag kom hem (a) satt nog här ända till klockan 12-halv 1 tror ja.. sen var de sovdags!!

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback