Projektarbetet över

2007-03-28 @ 22:56:34

Idag hade vi projektarbetsredovisning ... på eftermiddagen, ett - fyra . hela förmiddagen fick vi hålla på och fixa med våra plancher och allt ... jag och två till i klassen hade arbete om vattensköldpaddor, deras beteenden! de gick väl ganska fort att fixa våran planch, vi började vid nio och var säkert klar vid elva : ) de var skönt, då var det bara att läsa in lite så man kunde svara på lite frågor och så under eftermiddagen! : ) allt gick bara bra, men de var en grymt lång och tråkig dag detta, har aldrig varit så trött :S usch då ... men äntligen så är det över, nu slipper jag tänka på projektarbetet mer  :D wiiie ...

                                             image13

... men det finns massa annat att tänka på nu, speciellt mina kurser som jag måste plugga upp innan jag tar studenten :/ ... så jobbigt, men jag får väl skylla mig själv som satt mig i den sitsen ...

Jag var och hälsade på på min systers skola, min gamla, i måndags och igår . träffade massa lärare och så, lite trevligt . : ) jag var med på hennes spanska lektion också, shit va jag saknar spanskan, finns det något roligare lr?! underbart språk ju, jag har glömt så himla mycket, men har bestämt mig nu för att jag ska läsa spanska på högskolan : ) ¡Estupendo!


... jag var på dansen idag efter skolan, får man vara seg eller segast kanske?! shit asså, jag hängde ju inte med på något, orkade inte ... jag var helt slut efter dagen i skolan . men vi började med en ny dans idag, hiphop . fett najs koreografi : ) Sanela, uuunderbart att träffa dig igen också, var ett tag sen ... så goo : ) <3

fyller år om sex dagar, tjohoo :D

"Para usted existe
Para usted puede
Usted conduce los equilibrios contra país
Usted rasga las paredes contra el mundo
Para usted ve
Para usted entiende
Ahora, el cielo donde va I los brillos
Usted toma mi mano y demostraciones el camino"

spanskan kanske inte är korrekt, menmen då får de vara så ... haha

Ciao
gränslös kärlek / Carrolinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback