dansaaa

2007-05-09 @ 17:17:06
jag tog en paus från mitt pluggande och kikade in här : ) haha, orkar inte plugga mer nu . jag har ju grymt mycket som jag nämnt tidigare, till nästa vecka har jag Matte E prov, Historia prov och Sh-inlämning :S uscha, men måste fixa detta nu ... så skönt när de blir klart, och då är de bara tagga för nästa Historia prov HAHA .

ikväll blire dans :D längtar, ska bli så enormt kul, hiphop idag ^^ . -hett . sen efter det så ska jag kolla tv: Grey´s Anatomy ! efter de massa plugg om jag orkar, måste iallafall fixa aerobicen, ska köra ett pass imorrn : )

Eskilstunaaa snart :D with the girls <3 Gud va kul vi ska ha, längtar verkligen . Sonjis - for ever <3

image43
S - du ger mig styrka genom din musik ! Tack
<3

Kärlek till mina änglar / Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback