ESC soon !

2007-05-10 @ 20:47:03
jag sitter här och funderar om jag kommer få träningsvärk imorrn, de känns absolute så just nu iallafall :S haha. mycket träning idag .. det började med att jag skulle hålla ett 30 minuters pass på aerobicen i skolan, men jag fick köra typ 70 min :O haha. egentligen skulle flera ha kört, men ingen kunde ;/ men de var skojsigt iallafall, jag fick MVG :D och även på skriftliga provet :D wiiie ; )
och när jag kom till sanela innan aerobicen så kommer hon och frågar om jag kan ta aerobicen ikväll på badet ... javisst säger jag, behöver pengarna (A) HAHA. så jag har varit på badet nu ikväll och kört ännu ett pass, fast bara en timme denna gång, men iallafall ... mina armar och ben är helt slut :S men skoj var de : )

jag ska ta något och äta nu, för snaaart är de ju ESC semifinalen :D den ska man ju givetvis kolla på, håller på ett bra tag såg ja :S får nog ta och plugga lite emellan åt ; ) haha. jag hoppas verkligen att dessa tre tar sig till finalen; Schweiz, Island, Vitryssland : ) sen kanske de dyker upp någon till man vill ha me, de vet man aldrig ; ) hehe.

  


Soon, E-tuna with the girls <3 KÄRLEK till Er <3

kyss / carro .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback